Mens damene trener i Side, skal mennene hvile ørene sine hjemme.

Ja, jeg mener det. Jeg hadde tenkt å skrive en annen overskrift men etter 1,5 dag med 21 damer (22 inkludert med min meg) bestemte jeg meg å bruke denne heading.
Å være med så mange damer kan det være intens.

Mens jeg satt ved  middagsbordet i kveld, plutselig jeg tenkte” Oh my GUD!, Noen av de mennene vil ha flerekoner ekteskap. hva er feil  med dem?”

Vi reiste fra Evenes flyplass  samt 22 damer i et smekkfult fly. jeg satt ved vinduet.  Det var litt problematisk ¨stå opp og gå rundt. hadde nok tid til å observere. For en trafikk i den lille korridoren? Det er ikke så mye trafikk i E6 Narvik en gang.  Men man kan trives med det også..
Alt ser finere fra høyre side i stedet for venstre side. Ikke sant Signe Marie?

Nattens Fotograf Linda

Stakkar meg. Jeg ble plassert ved vindu. Jeg  brukte 5 timer 5 minutter av livet mitt for å sitte i samme plass.
  Vi landet mitt på natt. Vi er sliten.

Vi landet til Antalya sent om natten  og alle var mega slitne. Det var mørk, vi så ingenting. Vi visste ikke helt hvordan hotellet så ut.

Veien til hotell rommene

 En liten del av hagen
Iberotel Serra Palace


relaxing basseng
her kan du bråke hvor mye du vil









Vi har tidsproblem her. Vi burde skrevet  litt oftere men vi har det veldig travelt.

Trening:
Hotellet har sitt eget basseng og aerobic, strand voleyball program. Vi vil delta hotellets treningene med glede. Vi har også vår eget  treningsprogram som vi vil følge med. 
Dagen i dag fredag.
06.00 :morgen tur langsstrand
07.00: yoga
08.00: frokost
Tid for massasje, spa opplevelser, tyrkisk bad
Kl.11.30:vann aerobic
Kl. 12.00:lunch
Kl. 16.30:step aerobic
Kl. 17.30: zumba
Kl. 19.00 mat

Kommentarer

  1. Vi hadde en aldeles fantastisk uke i SIDE, Tyrkia. Været godt, maten enda bedre, selskapet kjempekoselig og treninga utmerket. Takk til Tulin og Linda som fikk istand denne ukesturen.

    SvarSlett
  2. En fantastisk uke! For min del, med en stor dag innbakt, har aldri gitt meg selv så mye omtanke.Jeg hadde SPA behandlinger fra topp til tå, alt fra stener, sjokolade til alovera. Jeg anbefaler alle en slik "selvopptatt" uke...jeg skal tilbake til neste år. Takk til dere alle for uforglemmelige dager!!!

    SvarSlett
  3. Ellinor Gulbrandsen15. september 2011 kl. 21:23

    Ja det er bare en ting å si om turen vi hadde til Tyrkia, fantastisk.For første gang skulle jeg og min datter Malin på jentetur, og vi kosa oss "glugg i hjel" hele uka.Forholdene vi kom til innbydde til det meste. All spa som en bare kan ønske seg og vi var raus mot oss selv. På ei uke klarte vi:Tyrkisk bad, massasje med varme steiner, fotbehandling, dyprens, sjokolademassasje,frisør, pedikyr, manikyr. Ja ååså trena vi haha, selvfølgelig:-) Zumba, vannerobic, step og yoga.Synes vi var flink, det var jo nokka varmt til tider!! Vi klarte også å få shoppet det vi ville, en Sidetur og en anna plass som jeg ikke husker navnet på. Ja innimellom så var vi litt "på en snurr" :-)) TUSEN TAKK LINDA OG TULIN SOM GA OSS DENNE MULIGHETEN.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar