Natt grilling

Det har vært uforglemmelig dag. Har trent styrke med Linda på friskhuset og senere på kvelden jeg gikk på lang tur med en gruppe. Tur i skogen og turen endet med å koke kafe og grille pølser. Det var så nydelig kveld og så nydelig atmosfer. Atmosferen lurte meg og jeg spiste faktisk 4 pølser denne natt. Jeg spiste sp mange pølser første gang i mitt liv. Vi hadde lommelykt og ve lekte med lyset.

 Vi er på tur. Så mørk det var.
Vi lekte med lysene. De tynne lysene er  hodet luktene til gruppen.


Vi ble så sulten på slutten og ville spise litt. Noen måtte lage ball. Det var ikke  helt lett å lage ball. Alt var  fuktig og frosen.

Det er deilig med kokt kaffe, spesielt mitt på natt.
så godt de var... alt for godt.
Det er  på tide å gå hjem.

Kommentarer

  1. Kjærlighet denne bloggen, holde oppe det store arbeidet ønsker deg alt godt...

    Julebord

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk. jeg fant ut akkurat nå om hvordan jeg kan skrive tilbake svar,derfor det tok så lang til å skrive. beklager

    SvarSlett

Legg inn en kommentar