Vi are coming home

Jeg vet ikke hva jeg skal si... Vi kommer hjem. Vi har gjort mye i år. Jeg personlig klarte å trene i vert fall 10 dager. Ikke i helgene fordi vi var på lange turer. Ikke den første dagen  vi kom  og ikke den dagen vi reiser...
Nå reiser vi hjem
Å reise tar mye engergi. Jeg burde ha nesten brukt protein drikk før reise.
vi tok taxi til flyplassen litt tidligere enn det vi bør gjøre. Da hadde vi litt xtra tid for å shoppe og for å se


Et par ideer for å få tiden gå i flyplassen

Vi hadde kommet litt for tidlig til flyplassen i Izmir.
Selvfølgelig vi måtte finne ting for å få tiden til å gå. To av de tingene var å bruke penger i flyplassen. Man betaler sinnsyk mye penger med vilje.. det er galskap å drikke kaffe i en flyplass. Det er 6 ganger dyrere enn i vanlig kaffeshop.


Resten av tiden brukte vi i taxfree… Vi gikk frem og tilbake i butikken. Vi MÅTTE kjøpe noe der

Det var fremdeles tid. Jeg satt på vente avdeling til gate 234. Jeg begynte  se etter spennende ting for å ta bilder. Jeg så på mennesker. Rett foran meg var det en dame med rødt hår. Hun var sammen med to voksne gutter med rødt hår og rødt skjegg og rød bart.  Begge to hadde kledd på seg som jøde. Utrolig jødeaktige klær. Begge guttene hadde hvite t – skjorter og spesiell hatt på hodet, en av dem hadde stokk i handen. Den yngste ... jeg tror ikke han hadde akkurat behov for stokken. Det så ut som han ville se ut kul.. plutselig en av dem begynte å fjerne skjeggen rundt halsen og rundt haka. Jeg hadde så lyst å ta bilde men jeg klarte ikke bevege meg. Hvilken av guttene tror du begynte å fjerne skjegg? Jo, det var mammaen... hun tok opp speil og pinsett fra vesken og jobbet videre.

Mens jeg gapet opp og å så på dem la jeg merke til en stilig mann bak dem. Han så ut som suksessrik business mann. Han hadde dyre brille på hodet og dyre klær på seg. Han dyrebare mannen løftet opp venstre armen overhodet og lett etter kviser og åpnet dem.

Jeg tenkte… hmmmmm.. disse tingen man kan også gjøre i en flyplass. Jeg skal vurdere neste gang.

Leonora's første undervisning. Hun lærer ei passerer om hvordan hun kan baruke dvd -spill.

Det er Leonora's første kunst. Hun tok dette bilde og hun var stolt selv. Forresten hun satt ved siden av vinduet denne gang.

Evenes Flyplass


Kommentarer