Den første dagen i Side

Landingen: Vi landet i Antalya midt på natten. Noen brukte tiden på flyet med å sove, andre leste. Noen spiste gjennom hele reisen, andre drakk. Vi kunne se klart og tydelig hvem som koste seg med de små rødvinsflaskene i flyet. Noen av de passasjerene kunne ikke stå på bena sine engang… det er skummelt å se folk sånn.  Heldigvis var det ingen av oss. Da hadde jeg fått hjerte stopp.
Bussturen til hotellet: Det er en time til hotellet og det er varmt i bussen. Selv om aircondition virker, er det  varmt. Det er så tungt å puste.. er det rart? Vi kom fra + 2 grader til +30 grader i skyggen. Det er nok en grunn til å dø av varmen.
Ye ye ye…. Vi er på hotellet. Vi kom på hotellet mens det var mørkt, men gikk på rommene mens solen kom opp. Jeg ble så glad for at soloppgangen var det første deltakerne opplevde etter at de kom på hotellet. Det er så fascinerende og beroligende. Tretthet og søvn mangel er min største redsel når vi er ute og reiser.. Soloppgangens kraftige og magiske evne kan få alle til smile og ti still… til og med vanskeligste personlighetene
!
Min romkamerat Anki og jeg tok bilder av soloppgangen i stedet for å sove. Men den sterke sulten gjorde det slik at vi krabbet ned fra trappene mot matsalen. Ja, krabbet på alle fire. så mye styrke hadde vi. Men da vi kom til matsalen…..halleluja… vi våknet… for en utsikt!…. Det er ikke mat….det er gourmet mat… NÅ ER VI VÅKEN!


Vi skyntet oss med spisingen slik at vi kunne bade. Jeg gikk frem og tilbake mellom bassenget og havet.. jeg klarte ikke å velge. Jeg så  våre deltakere.. Alle var storfornøyde. De hadde begynt  å teste hvit-rosa-rød vinene.

Endelig trening: Bootcamp! Oi….Oi…Oi….Det så ut som det IKKE ble populært og trene bootcamp. Det er jo tøff trening.  Men noen ganger kan det  være greit å utfordre seg. Selv i syden!





Jeg skriver ned bare noen avbootcamp øvelsene. Hver gang jeg sa bootcamp, folk snudde hodet sitt på andre retning. ;) 

oppvarming;: basis øvelser
tabata: 20 sek- 10 sek.
opptrapping: power jump
squat
squat-spenst hopp
mamma klicks

arm hevinger på kne eller på planke
arm hevinger på asymetirsk høyde

Kommentarer