Bakketopp intervaller

Jeg er veldig glad at jeg er ferdig med norovirus perioden. Eller "vi" er ferdig med det. Jeg begynte treningen igår. Mens vår lille datter var på ballet trening, hadde jeg bakkeintervaller. Men jeg måtte ta det med ro. Det har vært enormt tøft trening.
Men idag har jeg fått en ordenlig bakketrening i Jaklamyre. Først med
5 meters intervaller,
7 meters intervaller
8 meters intervaller
10 meters intervaller
15 meters intervaller.
Altså var det spurt intervall da ...
jeg  kom hjem med stor glede og fortsatt treningen hjemme.
Mountain climber. 30 x 10..
planke: 3 x max

Det har vært tøft 2 uker både på jobb og hjemme med sykdom.  Treningen ble ikke prioritert. Det var stor savn å komme tilbake til trening igjen. Så rart hvor behagelig følelse. Jeg får rus effekt av det. Sikkert de som leser dette tenker om meg "???" men jeg  får rus efekt av det . Jeg gleder meg imorgenstrening allerede.
Det er  stor glede for meg å planlegge min trening.

Det er sånn: Fredag:
Jeg kommer hjem fra jobb,
 Vi lager god mat for eksempel det var lasagna idag. Vi brukte squash skiver istedet for lasagna skiver mellom sausen og  kjøtdeigen.
Vi slapper av og
Rett ut på kosetrening.
kom hjem: Nå er vi klar til å ta imot helg.
God helg..
Imorgen kommer til å bli bedre dag.



 

Kommentarer