Klar ferdig gå!

Nikkaluokta til Kebnekaise fjellsstajon
19 km
startpunkt
 Massevis folk er klar for å GÅ!
Noen av oss hadde store og tunge ryggsekker ( samme som jeg), og noen andre hadde så utrolige lette ryggsekker. De vil springe hele veien.


Jeg begynte med å gå i et rask tempo . Herregud hvor mye jeg angret at jeg ble med fjälräven. Jeg tenkte jeg er i første km og benene mine full av melkesyre. Jeg har 109 km til ..Oh Gud!!
 Jeg gikk ca 3 -4 km og fremdeles har vondt i føttene. Veldig vondt. 
Mens jeg klager til meg selv så jeg en liten familie med orangeflagg. Jeg var så flaut av meg selv, dritt flaut.  Det var fordi det gikk en familie foran meg med mamma-pappa- og 2 barn.  2 SMÅ BARN..
 jeg var ikke klar over at det var en gruppe som startet tidligere enn oss. Jeg var sjokk når jeg så barna.. Mens jeg fikk raskere og raskere , de gikk rolig og de var før meg til og med... EEEE.... HVA SKJER? NÅR GIKK DE MEG FORBI? HVILKEN FART HAR JEG EGENTLIG?
Jeg kommenterte også meg selv: fy skam deg! du klarer ikke å være like rask som de to små barna.

 En fin utsikt i løype

Vi er snart inne i Kebnekasie stasjonen for andre stempel i vandringspass



Ingenting kunne smake bedre enn kaffe.

Jeg startet kl. 13.00
Var på kebne stasjon : kl.17.00
Greit nok tid for den første gangen i  fjälräven. Husk at hadde diger ryggsekk til 13,5 kg.

Kommentarer