Jeg kan ikke vinne mammablogg konkurransen.

Nei, det kan jeg ikke. Fordi jeg har ikke mammablogg.
Jeg kan ikke vinne konkurransen fordi jeg har ikke et ryddig hus. Det er masse matbiter på kjøkkengulvet , min datter har åpnet telt midt i stue, vi har nettopp fått halve SFO i huset, vi har fremdeles hybelkaniner bak klosettet og mellom trappene, jeg har ikke tålmodighet til å vaske-rydde huset minutt for minutt .
Jeg blir stadig imponert over de mamma -barn bloggene. Hvordan i all verden kan de holde huset så ryddig med 2-3 små barn i huset? De bloggere må være perfekt flink mor. Deres barna må kunne rydde etter seg. Mine gjør ikke. Jeg må si ørten mange ganger at de skal rydde etter seg.
For å være ærlig jeg personlig har nettopp begynt å rydde etter meg, jeg..Jeg er ikke bedre enn mine barn.
Mens jeg var hjemme, skulle jeg gjerne rydde rundt litt mer men det bel ikke som planlagt. Jeg er så opptatt med å puste akkurat nå. Jeg har i vert fall nok irriterte lunger at jeg hoster kolossalt mye. Jeg ser at min kondisjon går i samme retning med Norwegian's situasjon.
Men jeg prøver å holde meg i aktivitet.
Mandag:  80 min sykkel, i rolig tempo
Tirsdag: 30 min sykkel, 18x 10 sit ups
Onsdag: 1,5 time sykkel i rolig tempo
Torsdag: Trappetrening 15 min.


 

Kommentarer