Min Eco trail Oslo

 I bilde smiler vi men i virkeligheten er  vi kjempe nervøs. Mitt hjerte var allerede i gang på Sone 4 siden jeg stod opp. På lørdag son jeg fra kl. 22.00 til  kl. 0021.. Bare veldig nervøs.. Jeg skulle fylle min sekk med vann, jeg var rett og slett i skjelvende.. Tiden var der. Jeg er så glad at jeg var ikke alene.

Jeg prøvde ta GoPro bilder underløpet men det var jammen xtrem sport. Rare bilder...mange rare bilder... Disse bildene er beste bilder som jeg kan sende ut...



Så morsom å se tilskuere med ølbox i handen.





Jeg var sliten at jeg la merke til alle som hviler seg 











jeg ser slutten... Jeg ser slutten... endelig


endelig ferdig. selv om jeg mistet min vei og klarte løpe feil... jeg er på finish punkt... Jeg er virkelig finish.. Bokstavelig talt!


Kontortid!

Nå er vi turist

Kommentarer