Tvangsekteskap

Jeg er sliten akkurat nå. Jeg fikk ny sprøyte idag og prøver å holde meg oppe. Men i morgen blir det bedre. Jeg gleder meg å trene i morgen.
I forrige uke var det helt fantastisk. Jeg klarte å løpe 1800 trapperinn på tirsdag og torsdag. I andre dagene var det styrke trening.
Anja deltok triathlon i Danmark og ble beste deltaker i norske jenter klasse. Jeg er grønn av misunnelse akkurat nå.
En god del energien min går til barna. Min datter er på 9 er starten av pubertetstiden og hun er som koktgrøtt i kassarolle. Bobler fort, veldig fort..
Jeg måtte si til mine venner idag " jeg har sagt det før : jeg forstår nå hvorfor Pakistaner har tvangsekteskap.."
Svaret er: for å  slippe pubertet og hormonproblematikk i huset.

Nå vil jeg sove for å klare resten av dagen.
Hilsen
Tulin.
PS: Snart uføretrygd Tulin. OG det er så tungt følelse..   

Kommentarer