Desembertrening

Jeg er så glad at vi reiste bort ei uke i november. Det var bra oppladning for oss.  Jeg fortsetter å trene også hjemme. Men i blandt  må man ligge i seng litt lengre enn forventet. ;(
Jeg registrerer hva jeg trente  i december.
Jeg har  vært veldig flink til å jogge i december.
for eks:  jogget 30 sek jogge intervaller -total 2,5  og langkjøring 2,5 km. Utmerket
1000 trappetrinn og 50 trinn x8  trappeløp intervaller
5 km langkjøring
1 time lankjøring
yoga
styrketrening

jeg sliter en del med tretthet.. jeg må innrømme at deter tungt men når jeg har det bra prøver jeg å trene så mye som mulig jeg kan.



Ikke glem proteiner.. Er det vanskelig å spise proteiner? drikk da...

1 time på tredemøller - Veldig bra.
1000 trappetrin
50 trappetrinn x 8 løpe otervaller
lankjøring ...rolig tempo

lykke til med din trening

Kommentarer