Crêpes Suzette a la Håkvik

Jeg har sovet til 09.30 i dag..Tenk!  Det er nesten pers. Jeg liker våkne tidlig. Jeg liker å bruke dagen i stående stilling. Det er kort sommer tid foran oss og vi har begynt å planlegge høsten allerede. Vi må ha xtrem løp til høsten.  Men vi har ikke bestemt ennå om det blir i Narvik halvøye eller fra Ankenes til Sjomenn. Men i vert fall det blir xtremt tur til høsten.
I dag er det Leonora som har hatt xtrem motbakketur i Ankenes fjellet. Beløningen er kakao. 
 
Leonora går på toppen

Kakao på toppen... nesten toppen


 
Sol på Ankenestoppen

Crêpes Suzette
Jeg kan ikke holde meg inne  i en sånn vakker sommerdag.  Jeg har vært på fisketur med ei hyggelig gruppe. Det ble ingen fisk men det ble ivert fall bålkokt kafe til meg.


Man tregner ikke reise til Oslo for å spise flamberte pannekaker.  Det har vi i Håkvik..  Jeg kan flambere alt.


Crêpes Suzette a la Håkvik



Kommentarer