Jogging med Enriquo Iglesias

For en herlig dag!
jeg har lært meg en ting i Norge: Når du ser sol ute, skal du  være ute helt til sol forsvinner. Jeg lover deg at det tar ikke  lang tid. Pust inn.. sol.... pust ut.... sol borte....
Jeg har vært på Friskhuset og trente  basis øvelsene: benk press, markløft, benpress. Jeg  slutter dagenstrening med jogging: 13 km. Det ble mye asfalt istedet for terreng. Men det går bra.
Jeg prøver å trene power plyometriks trening: Det vil si hopp- styrke- kondisjon
Dette  gjør at jeg  stimulerer nerve systemet med hopping, trener eksplosivitet på musklene med styrke trening. Jeg øker  både musklenes volum og blodårenes volum. Det blir stor aktivitet både i hjerte og musklene. jeg slutter trening med langdistanse jogging. Bruker  rolig tempo for å få minst mulig melkesyre...
Hmmmmmm! Genialt effekt for meg.
Nå skal jeg lage bål og  kokekafe... Ingen kafe smaker bedre enn bålkokt kafe..
Hilsen
Tulin
bålkokt kafe smaker best

Kommentarer