Dagens xtrem sport

Nei, det er ikke noe bootcamp trening eller triatlon jeg  snakker om. Det er å sitte i fly  4 timer med en 4 åring og en 15 åring samtidig. Herregud for en krangling! Og jeg  må roe dem ned. Hvem skal roe med ned da?
Ikke så lett å snakke med en 15 åring i en  flysete.

Vi reiste til Tyrkia i dag. Fra 10 grade og regn til 35 grade sol. Det er jammen forandring. Jeg har savnet å svette med å ikke gjøre noe. Dette skjer en gang i året.

Vi er i Balchova termal hotell. http://www.balcovatermal.com/  Dette er et hotell med spesiell vann som brukes for pasienter med  reumatiske problemer.  Norske rikshospitalet sender flere hundre pasienter hit hvert år.

Hotellet er  ikke nærheten av strand men det er 4-5 innendørs og utendørs basseng. Det er  genialt aktivitetsområde for barn. Hotellet ligger mellom fjeller og skog. Det betyr at jeg kan trene både motbakke trening, stavgang, svømming, og  styrke trening i styrke salen.

Maten: perfekt for meg og for revmatikere. Alt er hjemmelaget. Fra joghurt til brød. Det er flere sorter frukt fra nabo gårdene.

Jeg har bestemt å trene stor sett hver dag. I dag trente jeg kort økt med rygg-skulder-bryst.

Oppvarming med Clean and press 

Benkpress ; jeg hadde litt mindre vekter enn han som hadde benkpresstrening i videoen da…..

Foroverbøyd roing med stang:

Nedtrekk med smallgrep :

Skulder press:

Chest dips :

 Nå vil jeg gå tilbake til hotell og drikke tyrkisk kafe.  Vi sees imorgen. jeg vil gjerne ta bilder av området.




Kommentarer