Jeg shoppet litt.

Det var deilig å ha  litt ferie. Jeg måtte handle litt. Kjøpte meg sommer klær.
Min siste sommer antrek: Stormbergs siste ULL strømpe...
Jeg har rett og slett orket ikke å bruke PC'en i ferien min. Jeg har laget meg god kafe og jobbet i min hage. Det vil si jeg har flyttet plantene, urtene  fra høyre til venstre og omvendt. Jeg gjør nesten ikke noe andre enn å forstyrre de stakkar plantene.
Men kafe... det skal være  gourmet kafe.. Ingen kafe nille, pille eller noe sånn. Jeg drikker ikke hvilken som helst kafe, jeg liker ikke drikke kafe fra termos. jeg liker ikke drikke kafe fra plastikk kopp heller. når jeg er  på tur enten jeg koker  en gourmet kafe eller jeg tar med meg pressekanne.jeg  drikker kafe med ekte tynn porselen kafekopp. Jeg putter ikke hva som helst i min munn.
2 ting er viktig: Man skal være man, kafe skal være kafe!

Min favoritt kafe: Malabar. Jeg smakte  den først for 2 års siden. Lischner familien hadde kommet på besøk til meg og de tok med seg Malabar espresso. Den tiden jeg smakte kafeen forstod jeg at jeg har gått glipp av  hele livet uten malabar kafe.
Det er en indisk svarat kafe sort.malabar kafe



Kommentarer