Å praktisere yoga på strand er min drøm

Ilica er den del av Cesme som er strandby. En roligere plass enn Cesme. Det er ikke  høy skrikende musikk på strendene. Det er vedlig lite stein i sjøen det vil si det er ikke vondt å gå i sjøen. Tvert imot er det  ganske morsomt å gå mellom små fiskene. De er ikke redd av noen.  Vi pleier  å bruke folke strendene men man må betale for parasoll og stoler likevel. På høyre siden av strand prominade er det  Sheraton hotell’s strand, på venstre side er det kaia. Det er mulig å surfe, vann ski, paraglaid osv i område. Ingen bananer.

Jeg våkner ofte tidlig. Å ha yoga  på strand er min drøm. Vi pleier å bruke  folke strand. Folk er ikke vant til å se noen bøyer seg frem og tilbake  strand så tidlig. Derfor jeg følte at jeg måtte våkne  riktig tidlig for det. Det er lenge siden jeg  praktiserte yoga derfor i dag ble det bare surya namaskara A og B.  Jeg skulle ønske  jeg hadde noen bilder på akkurat den tiden men det føltes veldig egoistisk og  rar å vekke Trond og spørre Trond om han kunne våkne tidlig og  ta mine bilder. Det  er bare komisk tanke.


Men i dag ville vi bruke bare havet. Innen sommer villa, ingen stor handel. Bare bading. Jeg tok en del bilder .



SIS KEBAP


TRADISHONAL TYRKISK  PIDE. TURISTENE KALLER DET TURKIS PIZZA

ISKENDER KEBAP MED YOGURT OG TOMAT SAUS. DET ER  GODT MED SKIKKELIG STERK GRILLET PEPPER



DOST kebap restaurant er vår favoritt reataurant i Ilica. vi brukte å spise i samme plass siden jeg traff Trond I 1994. Det er  fremdeles autantisk mat. Utmerket mat. Anbefales. 

GATE BILDER



EN AV DE HAGENE I ILICA. DRUE PLANTE. DET SMAKTE VELDIG GODT








Kommentarer

Legg inn en kommentar