Vi er klar til Side. Men er vi klar til å våkne kl .06.00 hver morgen og trene?

Jepp. Vi reiser til Side i Tyrkia om noen dager. Vi er 22 spreke damer skal bade, shoppe, shoppe, feste, bade igjen og resten av tiden trene. Vi er 2 instruktører fra Friskhuset Hei og tar med oss treningsentusiastene til syden.
Jeg og Linda Rondestvedt arrangerer treningsferie til Side i september ved regi av Friskhuset Hei. Vi kan ikke hente sjøen opp til Fiskhuset men vi kan ta Friskhuset til sjøen. Vi skal bo på et 5***** all inklusive hotell. Iberotel Serra Palace i Side er et stort hotell med rolige omgivelser og 50 meter til stranden. Hotellet har en stor hage, to store basseng, vannrutsjebane, bassengbar og treningsrom og  åpent treningsarealer.
Vi ønsker å reise til treningstur flere ganger. Dette reise ble veldig populær. Jeg er veldig glad for det. Vi vil helst reise fra Evenes og holde prisen under 10.000 kr. Vi vil oppleve mer enn det  hva en kan  oppleve i en reise. Trening, kultur, mat skal være en del av våre reiser.
Denne gang prisen inkluderer alt fra evenes til evenes tur-retur. Vi har vært veldig heldig og fikk hjelp fra Via Travel i Narvik.  Jeg gleder meg til videre samarbeid med både Hege Simonsen og andre personalet i Via travel.

Stavgang , Basseng aerobic,Yoga, Pilates, Sirkeltrening, Coretrening, Piloxing, Lettere kondisjonstrening, Gerilja cardio, Utendørs Boot Camp er noe av dem vi valgte å trene.Det blir bra start på høsten.
Det er  kjempe viktig å smake mest mulig tyrkisk mat. jeg kommer til å bli pest og plage til deltakerne for at de må smake ekte tyrkisk mat og drikk.


Vi  kommer til å skrive hver dag om vår reise. Vi kommer til å  reklamere Friskhuset hele uke. Vi har laget en hektisk plan: Vi starter trening hver morgen kl. 06.00 med gå eller jogge tur på strand, fortsetter vi med enten morgen yoga på strand eller styrke trening. Vi har god tid til å reise til byen og handle eller besøke tannlege, øyenlege osv. Vi  kommer tilbake til trening igjen. Etter trening enten spiesr vi middag sammen, eller reiser vi til byen igjen for å shoppe gull og skin, eller vi koser oss på hotellet.

En ting gleder jeg meg mest: Overraskelsen fra spa spa... Gro skrev meg en mail om det. Hun og Nina har et utmerket plan i Side. Jeg nesten klarer ikke å vente å sette dusinvis bilder om Spa Spa's overraskelse.
Denne år ble tilfeldigvis jente tur. Men neste gang vil vi ha gutter med oss. Vi har ikke noe mål at det skal bli bare jente tur. Vi vil ha treningstur . Vi kan trene med alle.
Vi sees snart
Tulin

Kommentarer