Do not touch me! Jeg er fri idag.

  • Jeg er fri idag
  • Attention! Attention!
  • Champagne og kelnerne
  • Hope for dance
  • Nattebad. Uansett antrekk 

Siden vi kom til Tyrkia har jeg vært veldig flink til å våkne
kl. 05.45 og begynne på gå trening kl. 06.00.

Jeg er fri. Jeg er fri..Det vil si jeg kunne gjøre alt det jeg ville , jeg kunne spise alt jeg ville. Jeg hadde vært rimelig forsiktig med maten siden jeg kom hit. Jeg spiste bare dessert pga følelser. Og det var ikke mye. Uff …
Men NÅ var det min tid. Wohooo!!
Vi gikk til frokost bordet. De andre 20 begynte å spørre om hvorfor vi ikke var på trening. Et spørsmål følget andre spørsmål. Da måtte jeg fortelle min begrunnelse. Jeg hadde tatt fri denne morgen etter avtale med Linda, og jeg stilte ikke klokke til klokken 06.00.
Jeg ga blaffen.

Reaksjon fra 20 personer: ja vel, OK. Det er godt å sove noen ganger.
Phjo! For en lettelse.


Attention! Attention!
 Pynt deg ferdig med massasje og hår-negle- ansikt -what ever behandling. Vi har feiring i dag.

Alle vet om det, til og med hotell personalet, unntatt Anita.
Do not touch me, baby! jeg er fri idag
.

Vi ligget på solstolene og lekte med steinene. Steiner med alle former. Jeg tenkte å ta med meg noen steiner til Merete’s ny yoga institutt. Men det var stor risiko å bli stoppet i flyplassen igjen.
  Hahh! Plutselig bestemte jeg å drikke vin midt på dagen. Rødvin.. er det sant? Jeg klarer ikke å tro mine egne tanker.
Jeg har aldri gjort dette før. Jeg liker å drikke rødvin. Jeg kan veldig godt drikke rødvin men det er min trening som bestemmer når jeg kan drikke rødvin. Har jeg planlagt trening? Ja, altså nei til rødvinen…
Har jeg nettopp trent ? Nei til rødvin. Må vente et par timer.
Jeg elsker trening, det er trening som styrer mitt liv. Og ønkel Sam selvfølgelig
Men denne onsdag var det helt absurd. Jeg måtte ta bilde av vin glasset mitt for å bevise meg selv at jeg faktisk gjordet det. ;) sykt.








 Hemmelig Bursdag
Et par dager før hadde vi truffet hotell direktøren. Han hadde lovet å fikse bursdagsbord til Anita og åpne champagne for Anita’s ære. Vi alle sammen sørget for at Anita, det kjære bursdagsbarnet, kom sist til bords.
Herregud! Så nydelig.. for et fantastisk bord. Fult av blomster. 3-4 kelnerne går rundt bordet,. Da de skulle åpne champagne og de begynte synge bursdagssang til Anita. 3 flasker champagne … jøss. Det var elegant gjort! For en hotell direktør. Kan vi ta ham med oss hjem?




Kommentarer