FRISKHUSET: HER JOBBER JEG BLANDT ANNET

http://arctic360.no/vt/friskhuset_HEI_narvik

Blandt annet. Det er riktig. Jeg har andre jobb jeg driver med ved siden av Friskhuset.

Da vi flyttet Narvik fikk jeg lov å ha  privat praksis i friskhusetslokalene. Jeg angrer ikke på det et sekund. Jeg er glad at jeg ble med en del av historien av friskhuset. Jeg har vært både sal og styrke instruktør, jeg har vært fysioterapeut,  ernæringskonsulent, og nå koordinator. Vil bli PT i nærfremtid.
For meg er det beste treningstid: tidligs på morgen. Da kan jeg  gå på friskhusene og trene. Det er åpent fra kl. 05.00.
Min samboer liker å trene sent på kvelden. Da kan han trene i  friskhusene. Det er åpent til 24.00.
Det vil si det finnes ikke unnskyldning for å ikke trene for oss.

Vi har stor treningsvarianter i lokalene.  Spinning, sal, kondisjon, styrke avdeling. Snart åpner vi nye lokalene med slynge, kettebells, ny padle apparat. Det gleder jeg meg for.
Daglig lederen er PT utdannet, og han er veldig flink til å shoppe. Han  KAN shopping. Og Han KAN treningssal.  Han velger alle apparatene og han velger dem på olympisk nivå.
Derfor har vi mange  idrettsutøvere som trener. Klatrere, fotball spillere, alpinister, langrennstalenter, svømmere og vanlige folk som brenner for å trene. Nå kommer til å bli bedre med padle og kettlebells. De to er perfekt for trene padle.
Vi har åpning på torsdag. Jeg kommer til å fotografere hele huset.

En ting jeg liker med friskhuset: Vi har  kunnskap til å svare nesten alle spørsmålene.  Både om alt mulig trening, skader, forebygging, kosthold, motivasjon, …..

Jeg  er stolt av at jeg  jobber i en helhetlig plass.


Vi sees på trening

Kommentarer