Tandir på norsk måte


Havlefserull avec un saumon fumé, origan frais et le fromage à la crème
(Havlefserull med eine røkt laks, frisk oregano og snøfrisk)
&
  Skjomen rouleau seranoskinke, vert  au pesto, fromage  á la crėme et parmesan
  Skjomenlefserull med seranoskinke, grønn pesto, snøfrisk og parmesan

Tandir lammelår
gâteau en bas des noix
Nøtterkake


 "Lammekjøttt tandir." Det er en delikatese!

 Vi seiler forbi malm område. Vi esr en båt over 200 m. 
 Vi er nærmere til båten. Vi seiler forbi
 Seiler forbi
 Seiler forbi
Seiler forbi
 vi seiler forbi
 

 Mellom måltid
 tapas menu
 Ikke rør meg. Jeg  må se på et punkt. Min største egenskap erå  kaste opp. Jeg kan kaste opp i alle mulig plasser. Best jeg  må sitte og se på et punkt.
Her er tandir. Ovn i jord.  Lammelår kommer til å stekes her.
Magien av å kunne lage så fascinerende delikatese er å kunne tempereatur og tålmodighet.


Kommentarer