Ungkar på TV

Jeg har litt for mye stress i livet mitt akkurat nå.
Prøver å roe meg ned....febrilsk....

Jeg begynte se på TV...... UNGKAREN… Det er ikke det min førsteprioritering, men det er bedre enn TVSHOP. Jeg fordrar ikke TVSHOP. Har du sett amerikanse TVSHOP’ pene…  Alle damene liker å vaske rundt huset, støvsuge huset, de liker å vaske kopper. De har kledd på seg  peneste  rose klærne. Hår-frisøren er fra 90 tallet. Rosa eller mørk rød leppestift, ikke minst høyhælte sko. De støvsuger huset med høyhælte sko… Du kan se svær smil mens de vasker toilett eller dusj… De elsker det de gjør. Tenk: De har pyntet seg for støvsugeren eller for det nye vaskepulveret.
GET A LIFE DAME!
Hva med de mennene som forteller hvordan vi damer skal bruke vaskepulveret da? De har større smil på ansiktet, de vrikker baken så mye som mulig.. men jeg tror ikke de er homo…. De kan ikke være i nærheten av homo… homoer har en eleganse.. men ikke de mennene..de har bare vaskepulver i handen og mye pudder på ansiktet..

Kanskje feilen er hos meg, ikke hos de amerikanske damene.  Jeg  pynter meg aldri sånn når jeg skal vaske huset. Tenk å kle på tyrkisk bunad eller silkekjole fordi jeg skal vaske kopper og tørke støv på gelenderet. Eller  ta på meg høyhælsko fordi jeg skal vaske toalettet. SÆRLIG!
Hadde jeg gjort det, hadde min  familie sendt bekymringsmelding til VOP.  

Det er fremdeles UNGKAR  på TV. Jeg kunne aldri tenke meg å være med sammen med en mann som  går rundt og kysser 20 kvinner etter meg eller før meg. Ikke minst, hvis du ikke er flink til å kysse, så kan du ikke få den fordømte rosen og du må reise hjem.. Hva holder damene på med? De venter for å bli testet av en manneho...

Harem á la Americano…

Og damen går med ballkjole hele dagen… Hvilket planet kommer de fra? Jeg har aldri brukt ballkjole da jeg skulle flørte med min samboer.. Det var enten jobbklær, eller treningsklær. Jeg hadde på meg strandklær fra lørdag til søndag.. Det fungerte godt…
Jeg synes også klær fra H&M fungerer godt under flørting. 

Vel vel,  hvor  var jeg? Spontane ting i livet mitt. Jeg hadde laget en bøtte med tyrkisk kaffe og begynte med shape massasje… Det ble ikke 100 % shape massasje, men det var nok for meg. Det ble nesten hjemmespa.

Det var  bare så godt og så avslappende…Jeg tror jeg må gjøre det flere ganger.

Jeg har nok krefter for å trene litt. Jeg skal til frikshuset kl. 12 00 for å trene: 

Kommentarer