En produkt som slanker mage-rumpa-lår!

Jeg fikk en reklame mail i  blogg andressen min. Jeg  leser dem ikke, men når så chilipepper, grønn tea bildene  bestemte jeg  å lese reklamen likevel. Fin reklame for chili som jeg er veldig glad i men denne reklamen skuffet meg fullstendig. Alle de produktene som brukes i reduvekt øker  forbrenningen men generelle forbrenning ikke punkt forbrenning. Vi har lest i flere artikler at det finnes ikke mat/drikk som gjør punkt forbrenning. Dermed jeg tror ikke på dette reklame om reduvekt gjør mage-rumpa –lår slanking!

Grønn Te: Studier har vist at inntak av grønn te kan øke forbrenningen i kroppen med opptil 200 kcal per døgn. Det høres kanskje ikke så mye ut, men over tid snakker vi om mange kilo fett. Grønn te øker som sagt forbrenningen, men for å gjøre prosessen enda bedre i slankeøyemed – forbrenningen av fett skjer på bekostning av karbohydrater. Supert for fettforbrenningen altså. Grønn te reduserer appetitten og som en konsekvens inntar man færre kalorier.
Acai: Blir omtalt som den nye supermaten og har mange fordeler for folk som vil gå ned i vekt. Acai øker metabolismen / stoffskiftet, acai er kjent for å redusere stress. Stress kan i mange tilfeller føre til fedme. Acai senker kolestrolnivået og er svært rik på vitaminer, mineraler, antioksidanter, omega 3 og aminosyrer som styrker kroppen. Mange som inntar acai sier at energinivået i kroppen øker og man føler seg ikke så trøtt og slapp.
Chili: Er proppfull av helsegunstige stoffer som C-vitamin, antioksidanter, betakaroten og flavonoider, som styrker immunforsvaret og beskytter deg mot betennelser i kroppen.
Undersøkelser viser at chili senker blodtrykket ved å utvide årene, slik at blodet renner lettere. De sterke stoffene i chili (kapsaicin) gjør at du føler deg fortere mett, slik at du spiser mindre. Dessuten er den proppfull av vitaminer. Derfor

Kommentarer