Søndagstrening med 20 meters intervaller og bootcamp

I AM FREEEEEE
Jeg kan synge " I am free" hele dagen. Oppgaven og litteratur listen er levert. Nå kan jeg  begynne å trene igjen. Jeg skrev oppgave om hvordan trening/ fysisk aktivitet og rusmidler pååvirker på hjerne aktivitet. Det er fascinerende sak. Jeg kunne tenke meg å skrive små ting fra oppgaven ettervert, men ikke idag. Idag vil jeg fortelle om trening økten vi tok for å feire oppgave innlevering.
Samtidig jeg ville feire morsdagen min med svett.
Vi dro til stadium og tok oppvarming:
- 2 runde rolig jogging for oppvarming,
- hjelpe øvelser for oppvarming og for utvide melkesyre terskelen. det vl si: jogging med forkjellige varianter ikorte avstander
- korte intervaller som 5 meters spurt
- 10 meters spurt
- 20 meters spurt
Nå er benene mine lettere , nå kan jeg ta hardere trening
- 50 meters intervaller

Etter det tok vi bildekkene og trente bootcamp. Selvfølgelig batterien til kamera var tomt og jeg fikk ikke ta bilder. Neste gang.





en del hjelpe øvelser

Kommentarer

Legg inn en kommentar