En romantisk treningsøkt


Den 3. juli var det 17 år siden Trond kysset meg første gang. Det var fra lørdag til søndagskveld. Denne dag er kjempe viktig for meg.. jeg prøver å feire den dagen hvert år… Denne gang skulle vi feire i Tyrkia på den autentiske plassen for kyssen. I landsbyen Cesme, i Tyrkia, i en båt som heter Bente. Jeg skulle gjerne reise dit men det gikk ikke denne gang. Trond måtte gjøre noe annet. Vi har prøvde å justere dagen etter ønske men det endte meg at jeg fikk blomster  på morgen, som Trond hadde plukket på fjellet samme morgen. Og vi trente styrketrening på ettermiddagen.

Rygg- bryst-skulder  øvelse. Denne øvelse er egenglit kettlebels øvelse men pga det var ikek kettlebels brukte vi vekt skiver eller manualer.

 



Nakke-skulder-side magemuskel øvl.



Rygg-Bein- Skulder



Sittende roing uten å sitte. Det er ganske inkluderende øvelse. Du trener også læår musklene og balansen.



Leonora begynner å lære å bruke apparatene.
Ikke verst...

En uforglemmelig dag…








Kommentarer