CONVENTION-KICK OFF OG Stamina HOT

Jeg har vært i Oslo siden fredagskveld. Akkurat nå sitter jeg på stolen med en virkelig virkelig støl kroppsdeler etter treningene.
Jeg var så heldig at jeg fikk lov  å være med å vite om navneforandringen for Friskhuset. Friskhuset, NIMI; Hjelp 24, S.P.E.N.T.S, trenn har samlet seg for å lage Norges største treningsenter konsept. Jeg skal være en liten del av  dette konseptet Jeg er virkelig glad for det.
Jeg pustet inn hele reisen i meg , ville få alle inntrykkene. Jeg sørget for det. Det var ganske moro å være så bevist når jeg gikk rundt omkring, så, opplevd og luktet.... jeg kommer tilbake til detalier.
Fredag har det vært noe travelt dag som vanlig.. Jeg pakket to bag. Jeg tok kamera og PC med meg. Min samboer spurte meg om jeg hadde tid til å slå på PC'en. Jeg sa "JEPP". Når jeg kom til hotellet på kvelden skulle jeg skrive jo bloggen min. Men jeg var så sulten og trett. Jeg spiste litt, så på ukebladd og sovnet. Jeg er glad at  jeg hadde nok energy til å pusse tennene mine.
Lørdag: Startet dagen med utrolig deilig frokost. Eneryg shott! Jeg tok flere. Jeg trengte jo energy for resten av dagen.
Norges Idrettshøyskole
Stamina HOT
Stamina betyr kraft, styrke
HOT: Helse Og Trening

600 instruktører,
ledere,
koordinatører,
mange andre hjelpere,
selgere ,
arbeidspartnere....
Tech Nutrition  hadde ganske mange smaksprøver.

HJELP 24 ER PÅ JOBB






TABATA
2 instruktører fra Tidlgiere SPENST i Larvik.  Fine o gtunge øvelser

Vi prøvde følge dem

DDE hadde super insprirerende show. Du skulle ha vært der.

Han poserte med en gang for å vise musklene sine.
Her forteller vokalisten om sofa musklene

Ufroglemmelig foredrag. Jeg burde ha filmet han bare for å høre ham igjen og igjen.
Jeg fant lit opplysning om ham:
Morten Brandt er en av Norges desidert beste talere innenfor motivasjon og kommunikasjon. Han ble nylig kåret til en av Norges fremste foredragsholdere av Dagens Næringsliv. Salg og service er hans spesialfelt. Han trives i fronten og presenterer sitt budskap som får tilhørerne til å riste av latter samtidig som de lærer.
Med sin litt slentrende holdning kan han ved første øyekast virke litt tilfeldig plassert på scenen, selv om han alltid er ulastelig antrukket. Men når han taler, får han full oppmerksomhet, og uten unntak topp score på evalueringene. En sann mester i kommunikasjon og motivasjon som du kan lære mye av!
Hans evne til å fange oppmerksomheten, fremkalle latteren og inspirere til ettertenksomheten, er nærmest unik i norsk foredragssammenheng. Det er ikke nok å ha gode planer og ideer. Action er Mortens motto!
 Etter noen smaksåprøver er det trening igjen.  

Her er det ern rakkett fra Larvik eller Prosgrunn. Husker ikke helt. Vi hadde høypuls.. Det var virkelig høypuls
 jeg liker å ta bilder mens mennesker flyr
 Oi Oi Oi....
 Jørn SØlve Sundrehagen og Zumba..
Dette var ZUMBA.... BEDRE KAN ALDRI BLI.

DET KOMMER FLERE
DAGEN ER IKKE FERDIG ENNÅ

Kommentarer