En ny 5 km uten smerte på kneerne.

Jeg har jogget id ag med mye skoene mine. CEP Løpepakke CEP + Asics Gel-Surveyor Dame



En super mengdetreningssko med ekstra støtdemping både i hæl og forfot.
Stabiliteten ivaretas med DuoMax teknologien.
Mellomsåle i Solyte sikrer lav vekt og god holdbarhet.
Gel Surveyor løpesko har samme passform som Gel Kayano!

- Passer for personer med normal eller overpronasjon.
- Denne modellen er normal i størrelsen
- Anbefales til alle som skal ut å løpe eller trene inne.
.
Jeg tok det rolig, brukte 65 % av kapasiteten min, men i siste rundt kom jeg opp til 75 %.. Mål var ikke komme opp til spurt idag. Det gjorde jeg heller ikke.
Passelig bra trening.
Hvis jeg hadde skrevet om det for 2 time siden skulle jeg skrive masse gledelige nyheter for eksempel som jeg ikke hadde vondt på knerne mine. Men akkurat nå er jeg ikke tilstand til å gjøer noe sånn. Jeg  er helt ute av meg selv pga funn i Oslo. Jeg er virkelig lei meg.

Kommentarer