PS: For your own safety please do not feed bread to the birds....

Vi er i club calimera serra palace Side , men jeg klarer ikke å sette bilder i bloggen. Farten av nett kontakt like rask som lokal fly.Jeg lastet 5  bilder på facebook i 1,5time. Jeg tror ikke jeg vil bruke min 1,5 time av uken for å laste bilder i en hjotellsresepsjon.
Men ellers vi har det bra. Vi trener, spiser, bader og ser setter speedo bilder. Jeg tok enormt mengde med menn med speedo bilder. De er ikke vakre men de er uforglemmelig stygge... De er så stygg at jeg er nødt til å ta de bildene.
Spørsmål er hva minsamboer skal si når jeg kommer hjem med alle de gutte truse bildene.
Maten: Alle koser seg med maten.. kakene... mmmmmmmmmmmmmmmmmm... . det er kriminelt å ikke spise dem.
Drikken: Morsomt å se norske damene som tar penge booken fram for å betale vinn, eller gintonic eller kola....  man er ikke vant til å få drikke uten å betale..

Trening: Det er bare kino......
 
Vi begynte med oppvarming i bussen til Evenes flyplassen

Den første skuffelsen... Kl. 21.00.. vi var sulten for mat.. Det var det vi fikk..
Den var like ille som  10 kroners hamburgeri McDonald's.
Den var ferdig etter 1 minutter og noen av deltakerne spurte meg om vi får mere mat...
Herregud! Hva vet jeg?
Vi måtte se på menu for  å finne ut om hva mat de har i flyet.. Det står:

PS: For your own safety please do not feed bread to the birds....

Please......
'

Kommentarer