Det var deilig å være Turker i Tyrkia

Det er vanskelig å tro for mange men kl. var 06,30 på morgen da jeg tok bildet. 24 av 28 personer våknet hver morgen så tidlig og trente med oss. 
Dagen begynte med gave utdeling. Jeg hadde en del gaver til personalet jeg  husker fra ifjor, jeg fik tilbake massevis tilbake. Hår behandling, massasje pakke, osv osv.. you name it...
Det var deilig å være Turker i Tyrkia
Dagens nyhet:
Jeg kledd på meg høy hæl sko. det ble så populær at mange tok bilder av skoene mine... det kommer ikke gjenta seg før julekveld. 

Lørdagsfest på strand. Mange folk som danset og danset rundt bål. 

jeg syntes det var så rart å se menneskenes adferdt. Bare å stå rund bål, hoppe og sprette, klappe, smile.. Hvorfor?Fordi det er bål ute. Bål var eneste unnskyldning for å feste.



var det meg etter rødvin eller var det min kamera?


Den dame med hvit t-shirt heter Karin. Hun er verdens søteste dame. Hun smiler, hun danser, hun er ikk høytidelig, super hygelig dame. Hun hadde også høyselvtillit. Hun  stod opp fra stolen plutselig og begynte danse sammen med denne mannen og stakkar kvinnen. Han hadde fornøyd smil i ansiktet, hun hadde en frosen blikk. Jeg er glad at jeg er ikke hans kone.

Denne mannen er hotell direktør. Han er veldig hjelpsom. Noen ganger han var alt for mye hjelpsom. Det  ble servert spesiell drikk på bålfest men vi ville ha rødvin og hvit vin.. Det ble servert hvit-rød vin for oss.
Kjempe ok mann,



Kommentarer