Heftige natteliv i Tyrkia

Jeg visste at folk skulle trene en del med oss, men jeg hadde ikke forventet at det skulle væer så mange som trente i løpet av ei uke. Ingun og ÅSe har vært på alle treningene, Signe har væt på gymsalen 2 ganger omdagen og trente ved siden av aircondition. I en av de dagene gikk hun 16000 stepp., ( hun hadde stepp teller med seg). Vi har lagt oss utrlog sent flere kvelder og neste morgen var alle oppe.
Hva har vi gjort på sent kvelder?
- vi har danset på tysk ølfest
- vi har danset og trampet på sand åå lørdag
- vi har prøvd å gå fra restaurant til strand med høyhælsko noe som er manndomsprøve for NIKE avhengigere
- vi har hatt nattbad
- vi har fotografet hverandre på ekstreme stillinger og ekstreme klær
- vi har vært på show
- noen har vært i Alaya til kl.22.30 og handlet...
-  nattbading igjen....
- vi har klatret på palmiye trerne
- jeg tok æren til å klatre op til oliventre og hoppet ned flere ganger...
hvorfor?
fordi!
- vi  rullet i sand for å bli fototrafert so  baywatch damene...


likevel stor sett alle var på trening neste dag. BRAVO

når det er så heftige natteliv må man finne tid til å hvile seg. selv på treningstid.

morgen yoga på strand. det er tøffere å gjøre yoga på strand enn på betong. Så klart! det er bare tøffe folk kan klare det.
hoppet og trampet på strand


det er begynnelsen av alle morsomme bildene jeg tok.. bare 1 av 200

natt bading.. 
han var helt enig med meg.  
Tyrkisk aften..


Kommentarer