Hvilken merke treningsklær bruker JAMES BOND piker?


Jeg kan ikke Dolce& Gabbana

Jeg var på Stamina HOT Narvikhallen i dag. Trente med Grethe. V må gjøre oss klar til å reise til Marrakech. Vi kan ikke reise med slapp magemuskler, grevinnearmer til ørken. Jeg vet ikke hva beduinene synes om slappe magemuskler men vi vil se ut litt mer sprekere.
Det er ikke så lett å stramme opp!
Når jeg kom ned til resepsjon hadde Lise gjort klar kaffe kroken. Stamina HOT Kaffe Kroken. De som kom fra spinning trening var veldig fornøyd med kaffe og proteinbar, frukt servering. De kommenterte ”Akkurat som gamle dager.”

Jeg hadde avtele med Lena for å drikke kaffe i Baquetten. Jeg fikk utrolig koselig gave fra henne.Fredags gave… (det høres ut som morgen gave). Mens jeg drakk kaffeen jeg fortalte Lena at jeg hadde optikk test i går og bestilte meg brille. Men jeg hadde vurdert å gå tilbake til Royal Optikk brille butikken i Stor senter. Fordi at brillene hadde D&G merke.  Jeg syntes det var upersonlig for meg. Jeg kan ikke bruke Dolce& Gabbana. Jeg kan ikke klesmerke. Jeg kan føle meg behagelig i NIKE klær, that’s all. Jeg  går rundt med treningsklær og lukter svett hele tid. Jeg ber frisøren alltid å klippe spesiell hår style slik at jeg  må bruke 45 minutter foran speil. Men jeg har ikke 45 minutter for å bruke håret mitt. Jeg vasker og tørker håret, greier ikke alltid heller. Så.. jeg kan ikke Dolce& Gabbana. Hvis jeg skal kle på meg Dolce& Gabbana, må jeg  kunne Dolce& Gabbana. Jeg må kjøpe mer fine klær, jeg må gå rundt med dem. Jeg er ikke fisefin, jeg går med treningsklær og lukter svett stor delen av dagen. Jeg har 11 par sko. 8 av dem treningssko, 1 av dem 5 år gammel pene svart farge høyhælsko som jeg bruker i alle høytidene, 1 av dem innesko jeg bruker på jobb, den siste er sommer sko. Seriøst! Jeg kan ikke Dolce& Gabbana. Jeg føler meg ikke der ennå. Hvis D&G hadde spurt meg hvorfor, hadde jeg svart "Det er ikke deg , det er meg liksom!".
Et annet ting er at jeg vet at et eller anent menneske ut i verden har ikeke mat til å spise, ikke plass til å sove. Og jeg skal kle på meg design klær. Det er urettferdig.
Dolce&Gabbana og jeg

Lena skulle hjelpe meg med å fortelle mitt problem til Kathrine i Royal Optikk. Jeg endelig klarte selvhevdelse og fortalte alt om  mitt problem.
Hun lo og begynte vise meg andre briller. BVlgari…? Nei nei NEI NEI NEI!

Jeg har ikke noe personlig problem med han Dolce& Gabbana selv, jeg har problem med å kle på meg merkenavn….. Jeg kan ikke bruker BVlgari heller.. hun fortalte at mange liker å vise merke navnet på brillene, helst med perler og diamanter… Oh please.... Jeg og diamant briller… spar meg!

Jogge sko, Stamina HOT klær og BVlgari briller med diamanter.. … nei, jeg vil føle meg hjemme med de tingene jeg klær på … uansett hva.

Vi endte opp med STARTUP.. jeg har aldri hørt før. Det er jeg glad for!

Også var det OO7 JAMES BOND premie.. Jeg fikk vite at man skulle komme til premien helst med JAMES BOND klær.

Altså jeg er gald i  å se RAMBO filmene, jeg er glad i å se POLITI SKOLEN, jeg er glad i å se JAMES BOND filmene.  Alle  BOND er alltid topptrent og BOND pikene er topp trente piker.  Det vil si man kan gå på premien med treningsklær! Men hvilken treningsklær? Hvilken merke bruker  BOND piker?  Jeg  har aldri sett dem i treningsklær, heller ikke BOND. BOND  klær på seg enten smoking eller ingenting. Akkurat samme som jentene: Enten lange glitrende kjoler eller ingenting. Jeg kunne selvfølgelig velge Ursula Andress klær. Men  det er jo 30 cm snø ute, hvis jeg skal  kle på meg bikini må jeg stelle med grundig.. Nei uff… jeg må gjøre noe med det. jeg vil jo gå på kino idag.

Men akkurat nå skal jeg gå på soverom og rydde sengen. Jeg må bytte dyne trekk og laken. Middene har JAMES BOND fest i lakene vår.  Jeg må bytte lakenet  før middene tar kontroll over i sengen og kaster oss ut fra soverommet.
BOND FEST I VÅR LAKEN....

Kommentarer