Paraseiling? Hva om vi faller ned?

Jeg hadde så lyst å være der oppe. Jeg visste at hjerte mitt skulle komme opp i halsen flere ganger. Men jeg tok sjansen. Paraseiling med Ingun. Hun er crazy woman. Ingen rolig dame. Hun beveger seg så mye som en maur. Hu beveget seg også mens hun var der oppe. Hun begynte ynge, snurre rundt.. Folkene i båten måtte riste tauet for at hun skulle sitte i ro. Jeg trodde det var jeg som hadde mest mark i mine restpektabel plasser.
Jeg hadde kamera med meg.. SJOKK!
Han i båten advarte meg om jeg kunne miste den fra handen min eller den kunne ha vann i seg. Jeg festet den i vesten min for å sikre kamera.  Vi begynte å ta bilder oppe. Jeg sier ikke jeg, men vi.. Fordi jeg tok den fra halsen min og ga den til Ingun... Akkurat der var jeg veldig redd til å miste den. Alstå... vi fotograferte masse fra opp til nedover.



 sitt i ro Ingun!! you crazy thing

 nei, det er ikke manet... det er vår skygge

Der ligger resten av gjengen.




Kommentarer