Vi har faktist trent i Tyrkia...

Faktisk vi har trent hve dag:
-  yoga eller pilates på morgen
. hotellets basseng trening
- styrke trening
styrke/kondisjons trenign rundt 15.30
hotellets zumba eller aerobic
- basseng trening igjen
. dans på kvelder
- nattbading

vi har gjprt mye..
Min adoptive datter Astrid og hotellets zumba instruktør

Monia liker å trene selv om det er 06.30 på morgen ...
jeg valgte å klatre ned fra sengen og  krybbe på alle -4 til strand for å GÅ. Hun valgte  å jogge, og hoppe.


Hotellets bassengtrening. Hverdag kl. 11.15

jeg begynte med bootcamp trening men måte trappe ned til basseng trening. Her er mine jenter ...




Pilates på gress, åpent himmel. Vi hørte bare bølgene og hverandres latter.

Noen velger å sove med føttene opp mot himmel. Det er greit det og

Nordisk fall. Ikke pilates øvelse men jeg valgte å bruke den. Fordi man bruker mye lår muskler på pilates. bakside må ikke glemmes.

Hvile etter pilates

Hun elskser å danse... Hun lever i musikken.
Nå var det godt 

zumba igjen

Kommentarer