Styrketrening med Morten

Morten og jeg hadde  rask treningsgøkt. Vi trente samme program for andre gang. Det er alltid hyggelig å trene med Morten.
Ellers fortsetter jeg med  daglig 1 eller 2 økter med min egen trening.
Jeg klarer ikke sette nye bilder i bloggen akkurat nå, fordi det er et eller annet problem som gjør at bilde inntak fungerer ikke.
Idag er min fri dag men jeg  kommer ikke til å se på TVshop. Nei, ikke idag!
Jeg har vært på StaminaHOT og tok 4 x 4 intervall jogging og 4x4 intervall roing.
Resten av tiden er jeg kjempe opptatt. Jeg  skal lage mat, nemlig! Og det er ikke så lett.

Morten og jeg brukte R.I.P's 5 ukers grunn pogramm igjen (  www.nt.no )
Oppvarming: 10 minutter på tredemøller


knebøy 3 x 12
skråbenk 3 x 12
sittende roing 3 x 12
markløft 3 x 12
arnoldpress 3 x 12 ( denne var tøff å gjenomføre. vi var dødssliten)
biceps 3 x 12
triceps 3 x 12
mage 3 x max








Kommentarer