Målbevist trening

Jeg har alltid vært målbevist på trening men 30% målbeveist.. Men nå er det så serios at jeg er mer enn 100% målbevist . Min samboer er bra irritert på meg fordi jeg skal løpe veien. Jeg er klar over vanskelighetsgraden men dette er min egen pilegrimsreise. Han var bra sur igår kveld, og plutselig sier han til meg : han vil delta Grenseslitet konkurransen. Det er en trio.. sykkel-løp-ski. mellom Finnland-Sverige-Norge..
Det var deilig å høre...
http://www.facebook.com/BorderCrossingChallenge/likes#!/BorderCrossingChallenge?fref=ts

les dette


 Idag har jeg fokusert meg på beinstyrke trening
Formiddag:

Utfall
Bulgarskutfall
Korktrekkeren

Ettermiddag;
Slalåm i barnebakken. Det gikk bra men jeg har landet mellom buskene og ikke klarte å komme ut et par ganger. Jeg måtte få hjelp for å komme ut av busker. jeg var dritt redd i starten men det gikk bra ettervert. Jeg følte at mitt hjerte hadde vireklig intervall trening idag.
Trening sluttet med: cat-slide på under ekstremiteter.

Imorgen:
-morgen cardio

Kommentarer