Økologisk Livstil

Etter at jeg fikk følelsen av plante mine egne urter og grønsaker, begynte jeg å tenke å kunne ha en liten gård. Men vi har verken tid for gård eller penge for å kjøpe en gård..
Ettervert begynte jeg å interessere meg det vite om hva jeg spiser.
Jeg ble kjent med supermat.
Endelig fant jeg ut at jeg vil ha mest mulig  "økologisk super liv.". Men vi har fremdeles ingen gård.  Jeg  fant ut at man trenger ikke gård for å spise grønnemat. Man kan bruke blomserpotter.. det gjør jeg faktisk. Jeg planter alt mulig i dem.
Men vi er så heldig at vi får lov å bruke hagen til hytte Eriksen.  Vi har plantet en del grønnsaker og bær. Vi kommer til å plante mer.
Dette er første stepp til vår økologsiks super liv.

Hagen var sånn

Det ble sånn etter langt og tungt kroppsarbeid

Kommentarer