Prosjekt Sixpack

Hva trente jeg siden jeg begynte med min prøve prosjekt:
- jogget 20 minutter,
- kjørte slalåm,
- slynge trening
- yoga,
- handstående .
jeg bruker mye tid for å klare handstående. Det er ikke fordi kiloene mine skal flytte seg oppover på aktuelle plassene men  jeg meldte meg på en konkurranse i 14 juni. Jeg vil vinne på den konkurransen. Jeg og mine  et par treningsvenner arrangerer "Strong- bikini- fitness- konkurranse". Nettopp!. Du leste riktig. Strong- bikini-Fitness-Konkurranse!

Det er vår egen intern styrke-kondisjons- eksplosivitets konkurranse. handstående er en av de oppgavene som vi må gjennomføre for å vinne det.
Men jeg er nødt til å stoppe å skrive til prosjekt siden min akkurat nå. Fordi at
- jeg må rydde huset før jeg går på jobb,
- jeg må skrive svar til rennende kommentarene til " trekant kjærlighets hystrie mellom fett-karbs-protein
- jeg må jogge til jobben. : 1,2 mil.

Kommentarer