Alesjaure til Kieron

Veien er bare 12,5 km. Men jeg brukte enormt langtid for den lille veien. Jeg måtte stoppe flere ganger. Jeg brukte nesten 1,5 time for den siste liten del. Grunnen til det er at jeg fikk enorme smerter i slimposen i høyre hofte og vannblemmene under venstre foten var svær. Mens jeg var på siste checkpoint teipet jeg en av dem. Men det kom ny one.


Her fikk jeg noe større tape under foten og smertestille. Jeg slappet av litt. Det var også koselig butikk som jeg kjøpte redbull som kveldsmat.


Nyvei: 19 km
Jeg slappet av. spiste spagetti bolognes drymat og fortsatt veien. Klokken var så tidlig ennå, kunne ikke legge meg.
Det var vakre strender i starten av veien. Jeg hadde så lyst å hoppe i vann og bade men hadde ikke så mye tid.


Solnedgangen var super vakker. Jeg gikk flere kilometer med å se på regnbuen.


Veien var lett i starten. Fordi det var lange strekninger med bru

19 km som aldri blir ferdig.
Legen på checkpoint ga meg 2 paralginforte og voltaren for at jeg kunne sove. 
Hoften gjordet innmari vondt.
Men først var det nattemat: pannekake. 



Kommentarer