Dypknebøy

Mens alle trener, går jeg rundt i små skritter og tar bilder. I det siste  selv behandlingen gikk jeg over grensen og trente hardt , hengte jeg meg opp -ned på slynge. det var rein julefølelse for meg å kunne klare noe. Men jeg måtte betale med stiv rygg i dag. Kan ikke bøye meg frem, kan ikke kle på skoene, ikke komme inn i bilen og ikke komme ut av bilen. Alt går slowmotion i mitt liv nå. I morgen skal jeg på behandling igjen til en kollega.
Å sitte på sykkelen og sykle med lite belastning er det beste jeg klarer  å gjøre egentlig. Jeg klarer også gå på tredemøller  i begrenset fart. Jeg velger bakketrening. Som rehabiliteringsøvelser er det mye stabilitet.
Jeg er bare veldig misunnelig som alle klarer å trene
Anja's luciatog som oppvarming
 
MB 


Spenst hopp

Mage trening


Rygg stabilitet

knebøy
 
Dyp knebøy
 
 

Kommentarer