ER JEG DUM?


Det er ikke mange dager siden jeg fikk det siste spørsmålet og jeg er dum. Fordi at jeg liker å jogge på morgen fra hjem til jobb. Det er 13 km. Da våkner jeg ganske tidlig for å gjøre meg klar, jogge og komme frem , dusje og delta morgenmøte . Jeg får tilbakemeldinger om hvorfor jeg ikke jogger senere på dagen og hvorfor jeg ikke  jogger i skogen..
Grunnen til det er at jeg liker å våkne tidlig, liker å trene tidlig, liker å høre morgen lyder, har mange ting å  gjøre ettermiddager at  det hender at jeg ikke får tid til å trene på ettermiddag. Dette er min måte å planlegge dagene mine.
Hvorfor asfalt da? det er fordi det er ikke skogsvei fra hjem til jobb. Da  må jeg jogge på asfalt. En annen ting jeg har veldig bra joggesko som er viktig, jeg trener bein musklene mine flere ganger i uke for å ikke belaste  leddbåndene og leddene mine, jeg jogger ikke hverdag, jeg varierer mine joggedager og plasser. Jeg har vært på Istanbul Marathon og jogget med 19000 "dumme" mennesker. Jeg er stolt at det. Jeg har jogget i Fjälräven og jogget 110 km. sammen med 2300 "dumme" mennesker. Jeg er stolt av det.
det er 1/2 Marathon , en bakkeløp, 2 trappeløper og en ultramarathon jeg forbereder meg til.. jeg er stolt av det . Det er flere million mennesker jogger på asfalt i verden og de trives godt med det. Bare i lille Narvik jogger det mange ti-talls menneske jogger eller må jogge på asfalten. Alle er glad og lykkelig. Noen mennesker shopper dameveske og design sko for å bli lykkelig , andre jogger for å bli lykkelig.
Folk sier at det er farlig å jogge på asfalt. Da sier jeg " OK!"
Vær snill og slutt å kritisere at andre trener. Fokuser på ditt eget liv!
FOKUS!
Da forstår du kanskje hvem dummeste er!!

Kommentarer