Prosjekt sixpack


Jeg har tenkt veldig mye om hvilket navn jeg burde bruke for den siden.

Prosjekt sixpack,.
Hjelp jeg har cellulitter,
Alders krise
Hvor ble av alle årene?
speil speil på veggen der hvem er vakrest i landet her

Men den første vant..

Jeg har tenkt å skrive denne spalte siden min bursdag. Ideen begynte akkurat sånn:
Vi inviterte stor familien til kaffe og kake i den dagen. Vi skulle vaske og rydde huset. Min samboer vasket badet og wc. Etter at han er ferdig byttet han spot lightene som var ødelagt. Det er total 7 stykker spot light på badet men flere måneder fungerte bare 2 av dem. Vi hadde ikke kommet så langt at vi byttet dem( skjenner du deg igjen?)

Jeg skulle gjøre meg klar til gjestene kom. Jisess Crise.Super Star….alle lysene er på. ALLE. OG Jeg står halve naken på badet..
Jeg ble helst knust av speil bildet mitt. Jeg skjønte plutselig at Det var lenge siden jeg så hele meg på speil ordentlig…
Tyngdekraften og årene har vist sin virkning..
Gratulerer med dagen meg!!… lenge leve meg!!

I dag starter jeg krigen mot al qaida…


Jeg ventet 2 måneder for å sitte ned og skrive alt.. i dag starter jeg krigen mot al qaida…
Målet mitt er å komme inn i bikini i juni.. Jeg skriver det rett ut.. jeg vet at mange damer tenker det samme… "Å neiiiii… jeg kan ikke bruke bikini med denne kropp"… så følg meg.. gjør som jeg gjør….

Situasjon i nå punkt :

Jeg har tatt mine speilbilder uten duckface.. Men jeg kommer ikke til å legge de bildene ut på nett.  For å være ærlig, har jeg ikke nok baller for det. Men jeg kan beskrive hvordan jeg ser ut:
Jeg er ikke å høy men riktig rundt. Veier 68 kg . I følge BMI er jeg i overvekt de lux klassen..
Mage musklene mine er bra sterk men det ser ikke ut sånn fordi jeg har mye polstring rundt meg. Når jeg er i bevegelse, beveger magen min som en ballong med full av vann. Slipp den ballongen fra handen og se på en med slow motion… der er min mage..
eller sitron gelekake...
Jeg liker å gå på ski men jeg faller innmari mye under svinger.. Jeg kan nemlig ikke svinge. Da faller jeg. Jeg har ikke fått hofte eller bekken brudd pga all de fallene. Jeg har riktig nok beskyttelse rundt hoftebenene mine.  
Når jeg ser ned ønsker jeg å se brystene mine og tærne mine, men magen kan hindre at jeg ser på tærne mine.
Har ikke sellulitter rundt armene.. kommer aldri får heller.
Har ikke rynke på bryst kassen.. kommer aldri få heller.
Jeg har skille mellom sitte-musklene mine og baklårene mine. Mål er å bevare den. Veldig viktig for meg.
Å gjøre små løfting på ansiktet mitt. med natur produkter, trening osv…
Å få skinnende hår.. Nettopp: en av min venninne har massert hodet sitt med majones… herregud også… men det kan hende at jeg gjør det samme. Kvinner gjør alt for skjønnheten.
Få se hva resultatet blir..
Følg med om du gidder. ..
Jeg følger….

Kommentarer