Toughest Oslo


Toughest
En uoppnåelig drøm. … trodde jeg

Etter et spørsmål fra en venninne:  Vil bli med til en ”bootcamp et eller annet noe sånn konkurranse” sa jeg " JA!!"  med en gang. Etter 2 timer var jeg påmeldt.

Da begynte vi å  lese , se på bildene, se på alle de filmene på youtube.. vi begynte å forstå hva vi hadde gjort egentlig. 
Og vi trente, vi trente..
Da var vi i Oslo.
Jeg har aldri vært så nervøs før. Flere dager med høy adrenalin, uro i kroppen. Når vi var i Holmenkollen ble nervøsiteten verre.  Det var 2000 deltakere . Noen hadde malt ansiktet som gerilja, andre hoppet på tau eller tok armhevinger. Noen ropte  og skrek sitt team’s navn. Mental trening!. Min mentaltrening var å drikke shot, spise banana,  yoghurt og tisse i skogen. ( Jeg har ikke inntatt så mye sukker og koffein i meg hele mitt som jeg inntok i 6 september. ).
Andre delen av mental treningen min var å se på Holmenkollenbakken og tenke på at jeg skal gå til toppen av hoppebakken snart. Ikke god strategi
Og vi var ferdig.

Jeg klarte det!
Jeg har løpt i toughest..
Vi klarte det.. 


Forresten: jeg spiser mye. Jeg kunne spise en ku om noen grillet den for meg men likevel jeg er mye slankere, strammere. Det tok noen 10 år for å forstå det men jeg knekt koden endelig om hvordan jeg kan komme i drømme kroppen. Jeg trenger ikke sove sulten, eller marinere meg med rekeskal, eller grønne supper, tabletter... masse mat og masse trening... det holder.


Kommentarer