Felleskap


Hun er en av verdens snilleste menneske. Jeg hadde ikke PC med meg og ikke fikk nettkontakt på telefonen. Det var faktisk katastrofe tilstand. Fordi at vi hadde en del problemer med billettene og jeg måtte lage ny list og sende til Ving og flyplassen i Tyrkia. Jeg og Ingunn har sittet på resepsjon flere ganger og jobbet for å fikse det.

Hun har vært stor støtte spiller for meg når jeg ventet til Ving personalet og de ikke dukket opp, når ny VING personalet kom uten svar til meg. Hun har vært stor støttespiller for meg når jeg var veldig frustrert og sint på forskjellsbehandlingen på hotell og skulle treffe kommunikasjonssjefen på hotellet.
 

Hun er en flott dame som er full av energi og glede. Hun er reisens en av de viktigste støttespillerne. Det er ikke alltid lett å arrangere treningsreiser og risikere mange uventede motganger.


Noen blir syk, noen trenger lege, noen får kramper etter harde treningsøkter, noen ganger deltakerne blir dårlig behandlet av personalet og jeg må være megler i mellom. Kanskje koffertene reiser til Afrika i stedet for Alanya. Det er reiselederen må finne løsning på disse tingene. Det er så mye å tenke på at reiselederen kan risikere søvnløsnetter , Jeg har hatt en del sånne netter. En av de nettene fikk jeg ikke være i rommet. Jeg rett og slett gikk ned til resepsjon og satt der. Hva var det jeg skulle finne på resepsjon? En magisk løsning.


Hjemme hos meg er det min samboer hjelper meg når jeg har problem. Men i treningsreisene er jeg alene. Da trenger jeg  samboer som kan  hjelpe meg. Ingunn har vært min tekniske samboer . Anne Lise har vært min åndelig samboer.

Hun kan plutselig komme med en klem og begynne synge sang for deg. Vips alle problemene borte. Du tar pause fra stresset.  

Det er så gøy å se alle samlet. Se på deres øyne og lese lykke eller bekymringer






Hotellet var så pass stor i Alanya at jeg fikk ikke kontakt med alle . Det har ikke vært ok følelse for meg. Noen deltaker var på strand, noen var rundt basseng. Det er ikke så lett å gå frem og tilbake hele dagen. Da måtte jeg gå ny fjälräven classic i Hotell Long Beach hagen. Men heldigvis var vi mange instruktører som  kunne passe på deltakerne. jeg gikk rundt strand område, resten var rundt basseng. En sånn fordeling ga meg lettelse








 .









Kommentarer