Takk for 2014, vi sees neste år i Kreta


 Farvelkvelden er alltid vakker og trist. Jeg vet at uken er over og vi må komme hjem.

  Det kan være kjedelig å sitte i fly langtid. Man må finne aktivitet

her er fantastiske gruppen min.
Det har vært travelt, tøff, morsom uke for meg. Treningsreisene er alltid full av både positive og negative overraskelser. Da vi kom til hotellet var personalet veldig fraværende , lite imøtekommende, sliten. Men det hjalp  med si " hei, god morgen, takk for maten, takk for i dag ". Det hjalp bare med å se dem. Plutselig var vi veldig gode venner. Denne vennskapet økte med små og store samtaler med personalet rundt stand, rundt treningsarea, rundt strand restaurant. Kjøkkensjefen, animasjossjefen, aktivitetssjefen hjalp mye. De tilrettelagt alt for oss. En smil bygger stor bruer mellom mennesker.
Som ale vet og opplevd fra før at det er ikke alle tyrkere god til å snakke engelsk. Dårlig praksis på skolen. Men den lille engelsken kan det være nok til å kommunisere med hverandre noen ganger. Akkurat samme som i Alanya: Våre instruktører trengte musikkapparat. Det var nok med å gi beskjed
til noen: musikk apparaten kom.
Våre instruktører trengte ekstra skøyteledning : vi fikk skøyteledning med en gang.
Vi trengte vann under treningene , kom vannet med en gang. 
Vi trengte ekstra yoga matte, kom de med ekstra yogamatte til oss.
Vi trengte stoler for å bruke i crossfit trening,  fikk vi stoler med en gang .
jeg er så glad og stolt at våre instruktører laget den bruen mellom tyrkiske personalet og dem selv. det var så fint å se den samarbeidet. Jeg er bare så stolt.  

" Her får våre instruktører en liten instruksjon om hvordan de kan bruke appratet"

En morsomt, stressende, tøff, fruktbar, stolt uke for meg. Uken er ferdig. Så mange svett og så mange melkesyre. 
Jeg kommer til å savne denne uken. Heldigvis har jeg så mange bilder at jeg kan se på de bildene igjen og igjen.
Neste år blir det  Kreta.
Platanias i Kreta. Noen av våre deltakere anbefalte sterk å reise det. Da gjør vi det.
Vi sees neste år i Hotell  Plaza di porto
Dato for ny reise:
26 september-03 oktober 2015

Kommentarer