Mountain calling




 Dette er fjellet som jeg ble fascinert i går. Veldig fascinert men jeg vet ikke hva det heter. Det er nær til Nordkjosbotn i vert fall. Det er i Balsfjord
I disse dager er det forsiktig trening for å ikke forverre pusten. Det er tungt å puste. Trening fortsetter med forsiktige sykling og jogging. I denne uke har jeg jogget bare 2 ganger. Begge var 40 minutters jogging med rolige tempo  og 2,5% bakke.  Ellers jeg prøver å sykle mellom 60-90 minutter daglig.

 Det er stor opplevelse å kjøre fra Tromsø til Narvik. Veldig spennende fjeller. Til og med jeg føler: Mountains calling..
 I dag har jeg vært i bakken og kjørte slalåm. 3 timer. Det er enormt bra for meg. Jeg som kjører slalåm som Bridget Jones, har gjort bra jobb i dag.
https://youtu.be/KXGl5AiYLxQ

Linse suppe med lammebeinkraft.  Full av mineraler, vitaminer og proteiner.
Den grønne er: solsikkespire. .. jeg  begynte med spire tiden.

Kommentarer