500 meter intervaller


Mandag:
(500 m spring- 100 m aktiv hvile ) x 5
300 meter aktiv hvile
(500 m spring- 100 m aktiv hvile ) x 5
300 meter aktiv hvile
(500 m spring- 100 m aktiv hvile ) x 5

Tirdag:
50 høyre et beinsknebøy
50 venstre et beinsknebøy
25 x 4 hipthrust
100 x 3 utfall

Onsdag:
 7 km langkjøring

Torsdag:
Rolig dag på trening. Det blir hjemmetrening med:

 Bading i havet
50 chins up
50 pull ups
100 burpees
100 sit ups
100 utfall
100 fjellklatrer

1 time spinning

Dette var plan men mest parten av torsdagsprogrammet omdannet til halv flaske  alkoholfri rosevin.
Da ble :
50 chins up
100 sit ups
1 time spinning.

Fredag:
trappetrening
10 x 17 trappe trinner. ) x 5: total 850 trinner. dette må jeg gjenta.. det var bra trening
10 km langløp

Lørdag: 5 km jogging i ute i terreng

Søndag. 17 mai.: det blir is..:)
Jepp . Det ble is eller dessert men det var jammen aktivitet hele dagen. Dagen er i seg selv treningsøkt. Spesielt å gå med høyhælskoene jeg kjøpte bare for denne dagen. Ingen må fortelle meg at utlendinger har ikke respekt til 17 mai. jeg har kjøpt sko og gikk med de skoene halve dagen til og med. Ikke minst kjole... Det er ikke hverdagskost for meg. Jeg hadde bestemt å kjøpe de skoene for 2 år siden. og DONE!. Jeg brukte dem , og jeg skal bruke dem i treningsreisen i september.

Så denne  uke er over både for meg og for russen. Velkommen til neste uke.

Kommentarer