selfistang og speedo


 Jeg har vært frekk og usikkelig jente på ferien pga kjedsomhet.  Jeg studerte mennesker. Tok en del bilder som jeg ikke burde gjøre.. Noen av dem var søte bilder, noen av dem var ikke så kul .. tenker jeg. Men.. man skal få lov til å gjøre det akkurat de vil på ferien. Ingen skal gjøre samme som jeg gjør.
Første ting jeg la merke til er selfi stangene.. Jeg bestemte å kjøpe selfi stang som bursdagsgave til min samboer.. Fordi han fikk hetta av selfistangene. Alle uansett alle går med selfi stanger.. i basseng, i matsalen, på strand, på fjell, overalt.. må vi virkelig dokumentere alt ?
Jeg gjordet ansiktene ugjenkjennelig.. så mye respekt må jeg vise..
Denne herren hadde sin kone med se på sin venstre side. Hun så ut som kjempe sliten, hun gjespet stor da når jeg tok bilde. Men han holdt selfistangen gjennom hele handelsgata i Kemer.. gjennom hele gata..
De to var søte da...
forresten selfistangene koster 5 dollar....
hvor er selfi? selfi? vi ligger på steinene og smiler..
men i virkeligheten er det utrolig ubehagelig å gå på de store og varme steinene.. jeg kan ikke tenke meg hvor ubehagelig må våre å ligge der og posere romantisk.
 jeg tok også en del eksempel bilder om hvordan stilling er best for å sole seg..
Denne stilling ble nominert " beste stilling for å bli mørkbruk i syden"
Dette er ikke så kul...tenker jeg.... Jeg måtte retusjere bilde litt ....
blomsterpiker fra England i vann..

Jeg vet ikke hva jeg skal si.

  Nominert som verste strandbilde. 

Jeg blir irrotert når jeg ser mannfolk kler på se speedo.. De burde ha kled dem for 20 kg siden eller ikke i det hele tatt.  Det er sjokkerende og irriterende. Det er små barn i overalt. De behøves ikke traumatisert på den måten.




Kommentarer