Kartleggning av hotellgjestene

Det er ikke så mye å gjøre på ferien. Jeg kan ikke svømme per i dag. Jeg bruker tiden min med å sitte bassengkanten eller på strand å kartlegge folk, å lese bok, å høre lydbok, å løse sudoku, å drikke tea
 og mineralvann.
 


Ve begynte å bli vant til å bo i hotellet. Det er veldig god mat. Den første dagen var det grillet kalv og det hadde utsøkt smak. Den andre dagen var det grillet hvalkjøtt. Jepp... helt sant. Green Peace har ikke vært her ennå. Spiser mye grillet mat og  grønnsaker og yoghurt. Jeg har så lyst å si " jeg  har aldddri spist så god mat før". Min mamma eller min samboers mamma må ikke lese dette.  Begge to kommer til å bli deppa.
Wanna be  Jack Sparrow
Kaffe: Horrible!  Men det er ikke mye å gjøre med det heller. Jeg sier til meg selv:" Tulin,  du klarer å drikke Ali Kaffe på jobb, da klarer du også drikke denne oppkasten to uker.. "
Dessverre jeg er alt for glad i å drikke kaffe.
I kveld skal vi ut til byen for å finne noe starburks eller noe spesiell kaf'e
Det ser ut nydelig. Det smakte også mydelig. Men denne kaffeen drakk jeg ikke på hotell.

Strand: Hotellet har sin egen strand og det er ikke så mye folk. Det er alltid lett å finne plass. Veldig behagelig, fargerik og morsom å være på strand.

Kveldsshow: Wow..... jeg gaper opp og ser på hver eneste show. Artistene er fascinerende og  har veldig eksplosiv utholdenhet. De smiler hele 40 minutter, de svetter, de hopper og spretter, de er på humanflagg, de er på handstående og mer og mer.. 
 Her er det en gruppe fra Havanna. Dans og akrobasi samtidig .  

Kartlegging av folk.. jepp.... det gjør jeg.. jeg er veldig frekk i akkurat dette punkt.
Jeg er glad i at vi er i et hotell med mange andre nasjonaliteter. Det er spennende å være her. Hvis vi hadde vært på en viking hotell, skulle det være bare nordmenn og svenske. Da blir det ikke så spennende. Vi vet hvordan nordmenn og svenskene er..
Her er vi i en familiehotell som er 400-500 meter fra sentrum. Ikke så mye disco lyder. Det er  folk fra  Armenia, Kazakhistan , Russland, Latvia, Østerike, Tyskland, Tyrkia, Sverige, Danmark, Norge.
Det er to familie fra Norge, Det er 3-4 familie fra Danmark, og mulig 1 familie fra Sverige. Mest mulig fra Russland og Kazakhstan. Jeg tror sterk at de som er fra Scandinavia har bommet på hotellvalgt. Det er første gangs opplevelse. Fordi resten av skandinaviske folk bor på Viking hotellene. Det viste vi ikke.. Jeg antar at de ande viste ikke heller om det.
De som er fra Russland er mer annerledes russere  enn de som var på hotellet i Alanya  i fjor mens vi var på treningsreise. Her i dette hotellet er russere litt mer roligere, de drikker mindre, de kler på seg t-sirt når de skal på matsalen . Altså de dekker lille speedoene sine og bikiniene  sine. De russerne her på hotellet smiler oftere enn i fjor.. Det er veldig overraskende.  Men fremdeles okkuperer det bordet du og familien sitter, fremdeles de crasher folk og sier ikke unnskyld. De har en spesiell blikk i øynene. De kan smile, de kan pynte seg enormt, og de har en ansikt utrykk sier " toget har gått". Det er noe trist med deres blikk.
Det er flere russiske alene mødre på hotellet. Det ser ut som hotell for alene mødre...

Mellom hotell gjestene er Kasakhistanerne mest interessante..  Det er både familiefolk og enslige unge folk. De ser ut som de har mye penger. MYE...  Kasakhstanske jenter bruker store hatter, de bruker ballkjole kl 10 på morgen rundt basseng, de bruker sexy goldengull farge støvler til å gå til strand, bassengkanten og minibar, de bruker fancy briller, og STORE hatter . De er like store som Mette Marit's burgunderrød 17 mai hatt.

Kasakhstanske jentene har utrolig vakker ansikt. De har  medfødt duckface ( det er helt sant!), pitte små øynene, synlige øyenvipper. Min samboer beskriver dem som ; De  har europeisk kropp, chinesisk hodet (med medfødt duckface) og russisk språk.
Jentenes Truthmunn og sexyblikk er deres våpen. De ser rett frem  med en dizzy blikk som de er på innspilling av TATT AV VINDEN.
Vi hadde en  dame på utsikten. Det var ikke mulig å ikke legge merke til  henne. Hun var prototype til alene unge Kasakhstanske turist på hotellet. Hun fikk kallenavn: " Prinsessen På Erte".. Hun så ut som en... Hun hadde musikk i ørene heletid. Hun brukte sin iphone    i bassengkanten også.. jeg vet ikke hvor lurt det er å ta med seg elektrisk apparat der det er vann men teknology har utviklet seg mye mer enn meg. Det er mulig at det lar seg å gjøre.
ja,, hun Prinsessen På Erten likte godt seg i bassengkanten og høre musikk,  drikke hvitvin og spise is.. Hun kunne være der fra kl 12 til kl 17..jeg skulle gjerne være der hele tid og telle hvor mange enheter hun  drakk under  40 grade i varmen. Noen ganger hun hadde venninner med seg men de var klokere enn henne. De drakk vann!
Alenefedre.. Vi hadde 2 danske familier i utsikten. Jeg likte dem veldig. En av dem hadde 3 småbarn og kled på seg pastell-Orange shorts. Han het "Orange". Han klarte ikke å være i samme plass 4 sekunder i motsetningen til Prinsessen På Erte. Hun gikk rundt og rundt og rundt.. Hun hadde kone med seg men  hun var ikke så mye i bevegelse. Han lekte med sine 3 små barna og Judas's barn hele tid.
Judas...Den andre dansken er Judas. Han hadde tatovering på ribbene " JUDAS". (Hvorfor tatoverer mann judas på kroppen sin?  ) Alenepappe for 2 barn. 5 og ca 13-år gamle barn. Han og Orange hadde hver sin gang får å leke med barna. Men  Judas,  Orange og Prinsessen På Erte har reist hjem i går. Og jeg er ferdig lest 2 Harlam Coben bøkene mine, De er  dødskjedelig å være her akkurat nå.
Nå må jeg gå til strand og finne severdigheter til min kamera. ..

Kommentarer