Rehab



Ja, akkurat som Amy Winehouse's sang.. Rehab..

Akkurat nå er vi på ferie.. Etter at jeg skadet meg er det så mange ting jeg kan ikke kan gjøre. Kan ikke knebøy, kan ikke burpees, kan ikke benkpress, kan ikke kettelbels..For et liv!  Heldigvis jeg er ikke så handicappet at jeg skal være i stabil ryggleie.
Trenger en pause.  
Vi er landet midt på natt, men det tar tid til å kjøre fra flyplassen til hotellet. 
Vi har vært litt snobbete og valgt riktig dyrt og luxus hotellet. Gleder meg å oppleve litt luxus. 
Vi er på hotellet . Overraskelse. Masse vingemaur. Var det ikke vi skulle oppleve luxus?
Vi skulle spise frokost , men det var ingen frokost. Vi har jo betalt all inclusive. Kelneren sier klokken er over 10. Min klokke sier frokost. Selvfølgelig ! Vi glemte tidsforskjellen. 
Jeg blir faktisk ganske sur når jeg er sulten.
 Tåke i Kemer
STOR`?

Furutre... stor?



Kommentarer