Den fabelaktige Amalie fra Montmarte

Le Notre Dame:
En kineser med mask som tar bilder av Le Notre Dame 
 

Vi krysser over Seine elven 
Fin gågang men vi gikk ikke derfra 

Fontaine Saint-michel
   
Tiggerne bruker hunder-kaniner som element for å tigge. Dyrene har sikkert veldig bra sammen med eierne.
Vi har fått sterk anbefaling fra Beate som er vår frivillig guide om å spise macaron fra denne butikken. Det kan ikke være lov å spise de kakene.. De er alt for vakker.   

 
 Le jardin de luxembourg
 
 
 kjempe stort hage. I hagen er det flere plasser blir brukt som treningsarea. Riktig plass for bootcamp trening. De har ridning, tennis, og lekepark, og mange andre ting. Det er flere som løper rundt hagen. Flott Flott Flott

  
Speiderne og fuglene.  
 
neste stopp: 


 
 
bevisin av jordet er rundt  
nå går vi ned til sakrofagene 

 
Nestestopp:Mont Marte
Sjokoladefabrikken 
neste stop:basilique du sacre cour de Montmarte  
jeg må på toppen 
jeg er på toppen. 300 trapper til toppen 
utrolig trange trapper. de to  japanske jentenes fart laget kø bak meg 
Kunstnergate
Stilige restauranter
 

Begynner å bli mørk . Vi er på vei til Moulin Rouge
I denne kaffeen... .. jeg her sitter jeg.. stilig 
Endelig..  

Det var kvelden. I morgen vil jeg legge ut bilder fra hotellet vi har bodd I .. utrolig stilig hotell.









Kommentarer