Jeg ble så attraktiv 😁😍

 Nå er vi på ferie i Tore Del Mar. Vi har vært her 1 dag og vi likte oss her. Temperatur er nok varm for å svømme. 16 grade. Det er bare vi som svømmer . De engelske og tyske turistene sitter på kaffe og drikker øl. Spanske befolkning jobber eller jogger.  Meste parten av befolkning kler på seg treningsklær.. Byen er utrolig tilrettelagt for trening. I like it.

Men hvorfor ble jeg så attraktiv?

Vi bor på et hotell med mange gjester.. Mesterskapet av gjestene er over over pensjonsalderen.. I går spiste vi middag på hotellet  Der satt det mange herremann med sine respektive.  Konene tenker jeg .. Konene hadde pyntet seg med blomster kjoler, perle halskjede, permanente hår, briller med glitter  og elegante ortopediskesko.
Jeg var en av de unge klassen uten perler, uten glitter, men stor sett med treningsklær. Plutselig jeg la merke til at de følger meg med øynene.
Jeg smilte og tenkte "Yes Yes Yes Tulin . Det er fremdeles håp for deg".

Jeg trenger ikke å trene meg ihjel for å føle meg atraktiv. Bare vær i feil plass i riktig tidspunkt. 😁.

  



Det er 16 grade i luft og kaldt. Det er bare vi som bader i havet..

Flytrafikken lager mange fine bilder i himmelen.


Og himmelen selv lager himmelske bilder.
Alle må hvile seg.
Flamenco på kvelden  Nice!
I morgen blir det besøk på gruvene. 

Kommentarer