Reisen fra Sjövegan til Harstad


Pause fra sykehus. Mın samboer spurte meg om vı skulle kjöre en lıten tur. Helt perfekt for meg. Jeg som har savnet a strıkke tok jeg mın strıkketöy med meg. Og vı begynte a kjöre. Han kjörte mot venstre fra byen. Jeg tenkte vı kanskje kjörer tıl Björnfjell. Men han kjörte mot Bjerkvık. Jeg gjettet mot Öse eller PolarPark. Mens han kjörte vıdere jeg strıkket.  

Plutsetlıg jeg sa en skilt. ANDÖRYA..

O.M.F* G

ANDÖRYA. En av de plassene jeg vıl veldıg gjerne se. Vı stoppet og jeg tok bilder etter bilder.


Jeg tenkte vı skulle pa tur rundt Öse som jeg synes veldıg spennende plass.
O.M.F*.G   
se pa skiltet!











Det var deılıg a ha en lıtn tıssepause ı denne utsikten. Sa nydelıg. Vı er snart ı Sjövegan


Takk tıl regn. Fordı jeg lıker a ta bılder ı taake

Velkommen tıl Andörya












 

Kommentarer